poniedziałek, 7 marca 2016

Od 15 do 18 marca palarnia będzie nieczynna


Przyszły tydzień będzie dla mnie dość intensywny, mimo, że nie w pracy. Wyjeżdżam na warsztaty dla roast masterów, połączone z certyfikacją SCAE (Speciality Coffee Associacion of Europe). Do Kopenhagi :-) 

To będą 4 dni, kiedy będę prawie wyłącznie ćwiczył i trenował. Mam nadzieję jeszcze więcej się nauczyć i twórczo skonfrontować moją wiedzę i doświadczenia z wiedzą i doświadczeniami innych profesjonalistów. Odwiedzę też na pewno kilka dobrych kawiarni :-)

Właśnie dlatego palarnia w tych dniach będzie nieczynna. Jeśli planujecie zakup kawy w przyszłym tygodniu to zamówienia przyjmujemy do niedzieli 13 marca do godz. 20.00 (ostatnie wyślemy 14 i 15 marca). Zamówienia, które złożycie po tym terminie będziemy realizować od 21 marca. W razie pytań piszcie na kontakt@goodcoffee.pl, albo kontaktujcie się z nami na Facebooku. Miłego tygodnia!

Powrót do sklepu >>

6 komentarzy:

  1. Czy pojawi się wpis relacjonujący warsztaty? Chętnie bym poczytał jak to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteście fb? Chcę was polubić za cała wiedzę o kawie, którą zawarliście w tym blogu.
    Witek

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszamy: https://www.facebook.com/goodcoffeepl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo zadowolony, że wszedłem na tym blogu. Na pewno dłużej zostanie na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakby komentarzy było więcej to było by dobrze. Tak ja uważam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj z samego rana dowiedziałem się o regeneracja przekładni Sosnowiec . Pewnie bardzo dużo osób powinno skorzystać z tej oferty.

    OdpowiedzUsuń