środa, 4 listopada 2015

Nowy sklep www.goodcoffee.pl

Nie bez powodu miałem tak długą przerwę na blogu. Najpierw co prawda były wakacje, ale potem zabraliśmy się do pracy. Przyjechały nowe kawy (wkrótce w sklepie), zajmowaliśmy się zmianami w palarni i wreszcie zakończyliśmy prace nad sklepem  www. Wiele osób lubiło stary sklep mimo jego "oldschoolowego" wyglądu, ale już najwyższy czas na to by wprowadzić zmiany. Z nowego sklepu będzie można korzystać od 9 listopada i już dziś krótko go zapowiadam. 



Przede wszystkim całkowicie zmienia się wygląd sklepu i mam nadzieję, że dzięki temu przyjemniej będzie się z niego korzystało. Staraliśmy się przy tym by był czytelny, przejrzysty, by łatwo się było po nim poruszać i wygodnie kupować. Nie mamy dużej liczby kaw (za to jakie! :)) i to się pewnie nie zmieni – stawiamy na najwyższą jakość, różnorodność i częste nowości. Dlatego wszystkie produkty udało się zmieścić na stronie głównej (można je także przeglądać po regionach pochodzenia). 

strona główna:


strona produktu:


Najważniejsze zmiany dla użytkowników to: 

PŁATNOŚCI 

W nowym sklepie – oprócz przelewu na konto i płatności przy odbiorze – zapłacicie m.in. kartą (ta opcja dostępna od końca listopada) i przelewem błyskawicznym w ramach serwisu Przelewy24 (dostępne od razu w nowym sklepie). 


DOSTAWY 

Oprócz dotychczasowych sposobów dostawy (Poczta Polska i kurier DPD), kawę będziemy dostarczać także za pośrednictwem inPost do paczkomatów (wiem, że wiele osób na to czekało).


WYBÓR SPOSOBU ZAPARZANIA

Podczas zakupu kawy sklep poprosi Was o wybór sposobu zaparzania. To ważne, bo kawę zawsze pod ten sposób wypalamy. Dotychczas o tę informację często prosiliśmy klientów telefonicznie, mailowo, musieliście ją wpisywać w "uwagach klienta", albo wysyłać dodatkowego maila. Było to dość kłopotliwe, mam nadzieję, że teraz będzie o wiele wygodniej. 

STRONA MOBILNA 

Sklep jest dostosowany do urządzeń mobilnych. 

AKCESORIA 

Powoli będziemy wprowadzać do sprzedaży wybrane kawowe akcesoria. Wszystkie przetestowane i sprawdzone przez nas. Na początek mój ukochany termos na kawę Sigg - najlepszy, bo bardzo długo zachowuje wysoką temperaturę napojów (opiszę go wkrótce na blogu)




NEWSLETTER 

Postaramy się także regularnie wysyłać newsletter z informacjami o nowościach i promocjach. Zachęcamy do zapisywania się. 

Zakupy będzie można robić bez konieczności rejestracji albo założyć konto. UWAGA: Wszystkie konta założone w starym sklepie będą przeniesione do nowego i będzie można logować się na dotychczasowe dane.


Jeśli będziecie mieć uwagi do działania sklepu, pojawią się błędy, zauważycie coś, co Waszym zdaniem warto/trzeba zmienić lub poprawić, zgłaszajcie je proszę na blogu w komentarzach, można je także wysłać na adres kontakt@goodcoffee.pl. Za wszystkie opinie i uwagi z góry dziękujemy!

7 komentarzy:

  1. Mimo, że byłem bardzo wielkim fanem starej szkoły i minimalizmu poprzedniej strony, tak przyznaję, że nowe szaty są naprawdę porządnie wykonane. Fantastycznie, że zostały wprowadzone udogodnienia w postaci nowych rodzajów płatności, no i tańsza opcja wysyłki (niestety cyklicznie zamawiane 250g paczki priorytetowe dało się odczuć..). Z ostatnim zamówieniem załapałem się rzutem na taśmę w dniu wczorajszym :)

    Z propozycji co do funkcjonalności: może udałoby się kiedyś wprowadzić system "prenumeraty"? Zużywam 250g średnio w 3 tygodnie, no i niestety często mi się zapomina zamówić nowe ziarna i cierpię z tego powodu przez 2-3 dni. Można by wysyłać użytkownikowi 3 dni przed planowanym terminem wysyłki e-mal z informacją o wybór ziaren do kolejnej paczki. Zdaję sobie sprawę, że to dosyć "gruba" opcja i być może interesująca tylko dla tak zapominalskiego osobnika jak ja, ale tylko podrzucam nieśmiało na temat do ewentualnego przemyślenia.

    Niestety nie wiem czy jest to kwestia niedokończonej migracji, ale na ten moment nie mam dostępu do mojego konta: ale to już zgłosiłem e-mailowo i jutro mam otrzymać jakieś konkretniejsze informacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ja tego sklepu jeszcze nie znam więc nie miałem okazji w nim nic zamawiać. Ogólnie bardzo często robię zakupy przez internet i chętnie to robię. Warto także wiedzieć co może się stać jak dostaniemy uszkodzoną przesyłkę https://www.sendit.pl/blog/dostales-uszkodzona-przesylke-sprawdz-co-mozesz-zrobic-w-tej-sytuacji ponieważ takie sytuacje mogą się każdemu z nas przydarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poranna kawa to wręcz obowiązek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten blog . Bardzo dużo czasu spędzę na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń